Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Alternatywa dla botoksuAlternatywa dla botoksu
      Lifting wampirzy. Ostrzykiwanie toksyną botulinową zrewolucjonizowało pojęcie piękna w świecie celebrytów. Niejednokrotnie mieliśmy okazję obserwować, jak znani i lubiani zmieniają się nie do poznania na naszych oczach wstrzykując sobie coraz …
    • G- Star RawG- Star Raw
      G- Star Raw synonimem miejskiego szyku. Odzież holenderskiej marki G- Star Raw cechuje wysoka jakość wykonania, nietuzinkowe projekty, niepowtarzalne kreacje. Marka powstała w roku 1989, w Holandii. Zajmuje się projektowaniem …
    Strony

    postheadericon Co robić, by mieć jędrne ciało

    Wiele kobiet zastanawia się, jakie należy wykonywać zabiegi, aby mieć jędrne ciało. Niektóre z nich kupują drogie preparaty, które według załączonej ulotki ujędrnią ciało, wystarczy posmarować się stosownym specyfikiem. Tymczasem żadne smarowidła nie zastąpią częstego ruchu i ćwiczenia, co najbardziej ujędrnia nasze ciało. Ruch jest niezbędnym elementem zachowania nie tylko zgrabnej sylwetki, ale też i zdrowia. Bardzo dobrze na ujędrnienie ciała działają ćwiczenia aerobowe, a więc bieganie, ćwiczenia aerobiku, jazda na rowerze czy ćwiczenia na stepperze. Jednak aby osiągnąć właściwe efekty i mieć wspaniałe, jędrne ciało, niezbędne są też ćwiczenia z obciążenie, a więc na przykład siłownia, ćwiczenie hantlami czy przy pomocy innych dostępnych przyrządów. Przy czym nie należy przerywać ćwiczenia po osiągnięciu pożądanych efektów, gdyż może powrócić efekt jo-jo. Najlepiej jest ćwiczyć 4 lub 5 razy w tygodniu, po 40 – 50 minut, dla początkujących w zupełności wystarczy pół godziny ćwiczeń siłowych dziennie.

    Leave a Reply